****REGULAMIN SPOTKAŃ
Na spotkaniach obowiązuje ograniczenie wiekowe od 15 roku życia ze zgodą od rodzica:
****WZÓR ZGODY OD RODZICA
Osoby, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica nie zostaną dopuszczone do gry!
Wszystkie wymagane dane muszą być podane(Wystarczy 1 rodzic/opiekun)!
Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry!
Jeżeli nie wiesz, gdzie i jak dojechać na miejsce spotkania przejdź do:
****POPRAWIONA MAPA DOJAZDU DO MIEJSCÓWEK
Przypominam, iż wszyscy gracze bez wyjątku zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci czerwonego materiału! Materiał w innym kolorze nie może być używany do oznaczeń!
Opłata za taśmę (oznaczenie stron) 1zł. Każdy kto nie ma znacznika - płaci, niezależnie czy jesteś w drużynie oznaczonej czy nie.
Oczywiście w pełnej gotowości na godzinę 10:00
Głosy osób, które nie przedstawiły się w dziale “Witam, chciałbym się przedstawić” nie są brane pod uwagę
Przypominam że limity FPS (CQB) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!
Jeśli zagłosowałeś a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.
Gdzieś w odległej krainie… tak odległej jak lodówka gdy wstajesz najeb… znaczy zmęczony po tańcach z kolegami. Mieszkają sobie Wielkanocny Zajączek i Butny Kogucik, cały rok z pomocą karłów i przyjaznych zwierzątek przygotowują się do świąt wielkanocnych. Jednak tym razem coś poszło nie tak… przyjazne zwierzątka pokłóciły się z karłami. Pech sprawił że akurat Butny kogucik znów przyniósł trochę zioła i z Zającem postanowili się zjarać więc są kompletnie bezużyteczni w rozwiązaniu konfliktu. Karły chcą przejąć kontrolę nad świętami, a zwierzątka muszą spróbować temu zapobiec.
Mechanika:
-leczenie odbywa się przez spożycie magicznej marchewki
-Jajka mogą tylko nosić przejęci Kogucik i Zajączek
Kogucik i Zajaczek stają się neutralni gdy ich eskorta polegnie
Głównym zadaniem jest zdobycie jak największej ilości jajek rozrzuconych po krainie. Jajka mogą mieć różną wagę punktową.
Będą również zadania dodatkowe(również punktowane), które mogą wpłynąć na postacie fabularne!
Oficjalnie:
Wygrywa: KRZEKOWO 2
Przypominam ze widzimy się o 10.00 w pełnej gotowości!!!
Przypominam nieletnim o pozwoleniach oraz wszystkim o czerwonych znacznikach trafien.
Życzę milej i bezpiecznej gry.
Dziękuję wszystkim za grę i zaangażowanie, a Wayne’owi i Nigger’owi za zorganizowanie rozgrywki.
Mała uwaga do ogółu ze strony administracyjnej i koleżeńskiej - nie oddawajcie serii strzałów (w celach testowych) z okolic respa, nie posiadając przy tym widocznej czerwonej szmaty, w stronę potencjalnego obszaru, z którego może podejść przeciwnik. Tym bardziej, gdy schodzicie z pola gry na respa uważajcie, gdzie strzelacie - jeśli już koniecznie musicie.