****REGULAMIN SPOTKAŃ
Na spotkaniach obowiązuje ograniczenie wiekowe od 15 roku życia ze zgodą od rodzica:
****WZÓR ZGODY OD RODZICA
Osoby, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica nie zostaną dopuszczone do gry!
Wszystkie wymagane dane muszą być podane(Wystarczy 1 rodzic/opiekun)!
Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry!
Jeżeli nie wiesz, gdzie i jak dojechać na miejsce spotkania przejdź do:
****POPRAWIONA MAPA DOJAZDU DO MIEJSCÓWEK
Przypominam, iż wszyscy gracze bez wyjątku zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci czerwonego materiału! Materiał w innym kolorze nie może być używany do oznaczeń!
Opłata za taśmę (oznaczenie stron) 1zł. Każdy kto nie ma znacznika - płaci, niezależnie czy jesteś w drużynie oznaczonej czy nie.
Oczywiście w pełnej gotowości na godzinę 10:00
Głosy osób, które nie przedstawiły się w dziale “Witam, chciałbym się przedstawić” nie są brane pod uwagę
Przypominam że limity FPS (CQB) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!
Jeśli zagłosowałeś a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.
Jeśli poruszasz się samochodem, to każda miejscówka na lewobrzeżu jest tak samo dobrze dostępna.
Jeśli komunikacją miejską, to zarówno na Krzekowo jak i Warszewo jest łatwy dojazd autobusami, marsz od przystanku nie dłuższy niż 5 minut, więc w sumie też to samo.
Warszewo 2 to świetna miejscówka na dynamiczne gry z dużą ilością graczy. Mam ochotę na pobieganie w takim właśnie stylu, dużo strzelania, dużo wysiłku i camelback wypity do końca
Namawiam do swego rodzaju przygotowań graczy -poprzez uczestnictwo w strzelankach - do gier-symulacji które są organizowane przez niektóre grupy TF. Mówię tu o Zespołach Taktycznych gdzie ważną rolę odgrywa hierarchia i pełniona funkcja, komunikacja np. radiowa i współdziałanie międzyzespołowe w osiągnięciu celu postawionego przez pomysłodawcę symulacji.
Samotni strzelcy wygrywają tylko na filmach. W ASG na pierwszym miejscu jest współpraca z ziomalami. Tu wygrywa zespół bo ASG ma taki charakter. Teren jest bez znaczenia. Grę tworzą ludzie i stopień ich zorganizowania. Granie w pojedynkę zmniejsza szansę na wygraną.
I Prawo Slayera “Szanse na zwycięstwo Zespołów Taktycznych poprzez uczestnictwo w strzelankach gdzie ważną rolę odgrywa komunikacja np. radiowa ( co świadczy o ciągłości dowodzenia) są wprost proporcjonalne do swego rodzaju przygotowań graczy.”