Dzisiaj jest 16 listopada 2018, 2:05


MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Gry o określonym tle fabularnym.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

kac3r

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 07 marca 2014, 11:33

MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post14 października 2017, 20:13

[EDIT 25.10.2017]
Witam i zapraszam serdecznie na kolejną część Stargardzkiego Milsima pod tytułem : "BITWA O LOTNISKO".

MIEJSCE GRY:
LOTNISKO KLUCZEWO, STARGARD.
CZAS GRY:
8:00 - 17:00 - ze względu na porę roku proszę o zabranie latarek lub innych źródeł światła.

OBSZAR:
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 04495&z=13

OBSZAR "B" oraz parking "BOL" (Bitwa o Lotnisko)

LIMIT FPS:
Ze względu na budynki i teren półotwarty w jakim będziemy działać niezbędna jest replika o mocy poniżej 350 FPS.

W CQB NIE MA "PIF PAF"

BUDYNKI - Do budynków, z budynków i w budynkach strzelamy ogniem pojedynczym.

Poniżej 350 - pistolety, pistolety maszynowe i strzelby - ogień ciągły.
350-450 - pistolety maszynowe, karabiny szturmowe - ogień pojedynczy.
350-450 - karabiny maszynowe, broń wsparcia - ogień ciągły.
450-600 - karabiny snajperskie także DMR.
(ZASADY SFAT)
https://www.facebook.com/16252859044650 ... =3&theater

LIMIT KULEK:
500 przy sobie. Doładować się można tylko w SD/TOC.
Magazynki z pokrętłem wstydu do replik które nie są karabinem maszynowym lub wsparcia będą wyśmiane. :)

LIMIT WIEKOWY:
Ukończone 18 lat lub 16 lat oraz zgoda rodzica lub opiekuna prawnego na piśmie.

Po przeczytaniu i wszystkich krytycznych komentarzy, zmieniamy mechanikę gry.
Niedługo zostaną udostępnione filmy instruktażowe jak postępować i zachowywać się w różnych sytuacjach na polu walki. Są wśród Was osoby, które chcą czegoś więcej od airsofta właśnie podajemy Wam dłoń. Milsim będzie wymagający dla wszystkich graczy, ciężkie warunki atmosferyczne oraz opracowana mechanika gry mają szkolić i doskonalić Wasze umiejętności.

Niezwykle prosta historia konfliktu miedzy dwoma sojuszami:
"W Eurolandzie narasta kryzys. Potężna Doria traci wpływy ze sprzedaży gazu, bo Zelandia i inne kraje Organizacji Sojuszu Morza Niebieskiego rozpoczęły eksploatację złóż łupkowych. Grupa Państw Wschodniego Eurolandu, czyli sojusz wojskowo - polityczno - gospodarczy Derii rusza do ofensywy dyplomatycznej a po zakończeniu jej niepowodzeniem - siłowej."
Dokładna sytuacja taktyczna zostanie przedstawiona w dniu MilSima dowódcom stron konfliktu.

MILSIM - WSTĘPNE INFORMACJE:
JEDNOSTKI BLUFOR - ZELANDIA - REGULARNE WOJSKO
1) SD/TOC (Stanowisko Dowodzenia).
2) QRF (Quick Reaction Force).
3) Punkt remontowy (zależy od ilosci pojazdów).
4) Szpital Polowy/Punkt medyczny.

JEDNOSTKI OPFOR - DERIA
1) Mobilne Centrum Dowodzenia.
2) Wojska Specjanlne.
3) Wojska Powietrzno-Desantowe.
a) Saperzy.

ZADANIA BLUFOR - ZELANDIA
1) Zapwenić ciągłość dowodzenia.
2) Ochrona i obrona sztabu.
3) Zapewnienie dostaw żywności i wody do stanowiska dowodzenia.

ZADANIA OPFOR - DERIA
1) Zniszecznie infrastruktury BLUFOR.
2) Wybudowaie FOB.

UŻYWANIE GRANATÓW:
GRANATY MOGĄ BYĆ PRZECHOWYWANE W DOWOLNEJ ŁADOWNICY

1. Granaty odłamkowe atestowane GR-02 jak i samoróbki grochowe do mocy FP3.

2. Granaty dymne atestowane GD-10, GD-60. SAMORÓBKI NIEDOZWOLONE.

POJAZDY SĄ DOZWOLONE
Pojazd po trafieniu czyli wjechanie w dym zostaje unieruchomiony a załoga musi niezwłocznie opuścić pojazd. Należy wtedy wykonać naprawę na miejscu trwającą 5 minut. W przypadku samochodu musi to być otworzona przednia klapa. Po takiej naprawię pojazd może poruszać się z prędkością do 20 km na godzinę i nadal może zostać ponownie unieruchomiony po czym znowu musi być wykonana naprawa.
Pełnej naprawy dokonuje się w miejscu do tego przeznaczonym gdzie pojazd musi przebywać 30 minut także z podniesioną klapą.

NISZCZENIE BUDYNKÓW
Po umieszczeniu w budynku, specjalnie przygotowanego ładunku wybuchowego oraz jego detonacji, na każdej ścianie należy napisać białą lub inną jasną kredą "WYSADZONE".
Kredę otrzymają wyznaczeni saperzy.
Saperzy, tylko podczas pisania są wyłączeni z gry, ponieważ zapisują na ścianie informację dla wszystkich.

RATOWANIE RANNYCH
I FAZA - TRAFIENIE - Poszkodowanemu stazę zakłada każdy kto jest w stanie to zrobić a następnie przemieszcza poszkodowanego w bezpieczne miejsce gdzie następuje II Faza.

II FAZA - OPATRYWANIE - Po zatamowaniu "krwawienia" poszkodowanym zajmuje się wyznaczony ratownik lub punkt medyczny - najlepiej żeby wykonujący czynności był po kursie pierwszej pomocy. Na wykonanie swojej pracy mają 30 minut. Po opatrzeniu gracz wraca do gry z opatrunkiem na sobie jest w pełni sprawny.

Drugie trafienie bez udzielenia pomocy, wysyła na respa - 45 minut.

Warunek na przetrwanie drugiego trafienia to użycie nie swojej stazy do zatamowania krwawienia. Wtedy wykonuje się ponownie procedurę opisaną wyżej.
Nie można ponownie użyć swojej stazy także w przypadku, kiedy użyjemy jej najpierw na rannym.

Czas w jakim należy założyć stazę w pierwszej fazie nie powinien przekroczyć 10 minut. Po tym czasie poszkodowany umiera oraz idzie na respa (45 minut).

Zalecane jest posiadanie stazy typu CAT. Ale inne opaski także są dozwolone.


PODZIAŁ NA STRONY

ZELANDIA:
1. ...

DERIA:
1. ...

Przedstawiam MATERIAŁ WIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=qwNevcP ... e=youtu.be

AKTUALIZACJA:

NOWA ZASADA:
Medyk (ratownik taktyczny) może samodzielnie założyć sobie stazę oraz siebie opatrzyć (po pierwszym trafieniu - ranie lekkiej). Później stazę złożyć może każda osoba, a opatrzyć inny medyk (ratownik medyczny) lub pomocy udzieli ratownik w punkcie medycznym/szpitalu polowym.

AKTUALIZACJA ZASADY:
Każdej stazy można dowolnie użyć dwukrotnie, w przypadku pierwszego (rana lekka) oraz drugiego trafienia (rana ciężka-nieprzytomny). Trzecie trafienie to stan krytyczny a staza musi być już cudza.

Staza RESPI się razem z właścicielem - podobnie bandaże, po czym można ich użyc ponownie.

@Erhille, dokumenty można okazać mi lub Kacerowi (i to zupełnie poważnie). Ale nie będzie to stanowić warunku dopuszczenia do działania, w ramach wykonywania swojej roli podczas milisma. Tak jak napisałem wcześniej, obecność prawdziwych ratowników raczej zwiększy realizm w symulacji pola walki.
Sam zaznaczyłeś w swojej wypowiedzi, że jest to warunek preferowany co się pokrywa z naszą wizją. Podobnie się ma sytuacja w obsadzeniu innych funkcji w pododdziałach - saperów, operatorów wojsk specjalnych, mechaników.
Jeżeli to możliwe, zwiększamy realizm. Mimo tego, proszę o wczucie się w rolę.

Nasz milsim, jakkolwiek interpretowany, jest próbą stworzenia trochę bardziej rozbudowanej rozgrywki. Mimo tego, niestety, muszą występować uproszczenia, umowy słowne, limity i rozwiązania, które wynikają z warunków symulacji, na przykład - nie wysadzimy budynku lub bardziej przyziemnie - ktoś może nie poczuć trafienia. To apel do osób, które jeszcze tego nie rozumieją, żeby do nich to dotarło a jak nie, to przecież nie jest impreza obowiązkowa.
Proszę o obserwację tematu!

*Materiał wideo jest uproszczeniem procedur, które tutaj mają charakter symboliczny i nie może być przedstawiany jako film szkoleniowy z zakresu pierwszej pomocy na polu walki.
Pozdrawiam!
Offline
Awatar użytkownika

Grab

  • Posty: 196
  • Rejestracja: 28 lipca 2015, 21:40

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post14 października 2017, 20:35

Trochę dziwny pomysł z tymi ładownicami na granaty. O której rozpoczęcie gry i ile będzie trwała?
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Offline

kac3r

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 07 marca 2014, 11:33

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post14 października 2017, 21:33

O 9 początek, mapa dojazdu, parkingu zostanie dodana jutro lub w poniedziałek.
Offline
Awatar użytkownika

Bober

  • Posty: 3420
  • Rejestracja: 06 sierpnia 2016, 19:12

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post17 października 2017, 17:45

Cześć,

Trzy pytania:
1. Kto jest autorem scenariusza?
2. Gdzie obiecane materiały?
3. Granaty airsoftowe GR-2 i GD-10 pasują idealnie do ładownicy dual-M4 i nie pasują do ładownicy F1. Czego oczekujecie?

Pozdro.
Offline
Awatar użytkownika

PAULUS

  • Posty: 161
  • Rejestracja: 03 czerwca 2016, 13:38
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post17 października 2017, 20:39

Hmmmm, gdzieś juz słyszałem ten scenariusz.... ciekawe gdzie???? :P zmech ???:P:P:P
Jesli chodzi o ładownice na granaty to granaty można przenosić w rożnych ładownicach, według mnie całkowicie nie trafiony pomysł. Co z graczami nie posiadającymi takie ładownice???
Świece dymne można samemu zrobić w bardzo łatwy sposób. Nie mile widziane samoróbki narażają graczy na dodatkowe koszty co tym samym zniechęca do gry. Można je przenosić w zwykłych Cargo.
Kto jest autorem scenariusza ??? raczej to nie tajemnica...HEHE....
Ciekaw jestem jakie limity FPS ustalicie..... i kto będzie chronował.
Oddając cześć wrogowi, jeżeli jest wart tej czci, wytrącasz mu miecz z ręki.

THE SIERRA CLAN
Offline
Awatar użytkownika

Szczepan

  • Posty: 3004
  • Rejestracja: 13 lutego 2014, 23:53

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post17 października 2017, 20:45

Akurat granaty dymne wyłącznie typu GD-2/ED-60 są bardzo dobrą opcją.

Samoróbki niech ktoś rzuca sobie w ogródku.

Co do reszty,to podzielam zdanie przedmówców.
Szukasz grupy? Sprawdź temat: Rekrutacja t.Ch.
Znajdź nas na Fb: t.Ch.
Offline
Awatar użytkownika

PAULUS

  • Posty: 161
  • Rejestracja: 03 czerwca 2016, 13:38
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post17 października 2017, 21:00

Granaty dymne samoróbki tez sa dobra opcja, ciekaw jestem co masz do samoróbek? wierz mi mój ogródek ma sie całkiem dobrze.
Oddając cześć wrogowi, jeżeli jest wart tej czci, wytrącasz mu miecz z ręki.

THE SIERRA CLAN
Offline
Awatar użytkownika

Szczepan

  • Posty: 3004
  • Rejestracja: 13 lutego 2014, 23:53

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post17 października 2017, 21:05

Mam to,że ich nie znam. Jednemu wyjdą lepiej,drugiemu gorzej. Jeden rzuci dymnym i wszystko będzie ok,a drugi rzuci i może nie być ok,bo coś tam(dowolna zmienna typu przepis,złe proporcje itd).

GD-10 są używane od lat na dziesiątkach imprez i są SPRAWDZONE.

Dymów Zdziśka i Józka nie znam i nie zamierzam znać.
Szukasz grupy? Sprawdź temat: Rekrutacja t.Ch.
Znajdź nas na Fb: t.Ch.
Offline
Awatar użytkownika

waYne

  • Posty: 613
  • Rejestracja: 11 maja 2015, 12:31

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post24 października 2017, 13:02

Pytanie organizacyjne kiedy dostaniemy jakieś WARNO ?? Chyba że to nie milsim tylko rozgrywka scenariuszowa :)
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

KMovsky

  • Posty: 197
  • Rejestracja: 08 grudnia 2013, 21:15

Re: MilSim "Bitwa o Lotnisko" - KLUCZEWO - 9.12.2017

Post24 października 2017, 17:11

LIMIT FPS:
Ostateczna decyzja nie zapadła.

Ostateczna decyzja odnośnie mojej obecności też nie zapadła. Rozumiem, że oczekujecie, że ludzie będą już zapisywać się na spotkanie bez określonych nawet zasad/reguł gry? Z takim przygotowaniem to powodzenia życzę.
Następna

meble radomsko cena, meble radomsko opinie, meble radomsko producent, meble kuchenne radomsko ceny

Wróć do Scenariusze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości