Dzisiaj jest 14 listopada 2018, 7:42


HOT BORDER II - mechanika gry

Gry o określonym tle fabularnym.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Mesmer

  • Posty: 77
  • Rejestracja: 05 lipca 2016, 3:01
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post26 września 2017, 1:03

Skoro mamy mocniejsze repliki, to czy dalej dozwolone jest strzelanie do brosowozu?
Czy Brosowóz , tak jak podczas Escape from Dobra, można przejąć?
Czy jeśli możliwe jest przejęcie wozu, to czy można zamontować tam ciężki sprzęt? (miniguny , świnie itp.)
Vae Victis!
Offline
Awatar użytkownika

Grab

  • Posty: 196
  • Rejestracja: 28 lipca 2015, 21:40

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post26 września 2017, 1:08

Mesmer pisze:Skoro mamy mocniejsze repliki, to czy dalej dozwolone jest strzelanie do brosowozu?
Czy Brosowóz , tak jak podczas Escape from Dobra, można przejąć?
Czy jeśli możliwe jest przejęcie wozu, to czy można zamontować tam ciężki sprzęt? (miniguny , świnie itp.)


1. Jedyny występujący w grze pojazd fabularny - BROSOWÓZ - nie może być przejęty lub unieszkodliwiony. Poruszający się samochód jest traktowany jako śmigłowiec i jego ostrzeliwanie podczas ruchu jest nieskuteczne.
2. Powyższy pojazd może zostać wykorzystywany do desantowania jednostek.
3. Po terenie gry mogą poruszać się inne pojazdy, np. motocykle terenowe, do których strzelanie jest całkowicie zabronione ze względów bezpieczeństwa! Pojazdy te bedą wykorzystywane tylko w celach organizacyjnych.
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Offline
Awatar użytkownika

Mesmer

  • Posty: 77
  • Rejestracja: 05 lipca 2016, 3:01
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post26 września 2017, 1:34

Faktycznie, ledwo widzę , i ledwo kojarzę, dzięki za zacytowanie. Późna godzina robi swoje.
Vae Victis!
Online
Awatar użytkownika

Kaktus

  • Posty: 214
  • Rejestracja: 06 kwietnia 2016, 13:55

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post26 września 2017, 7:38

1) Czy do sił neutralnych można strzelać? Czy może wystąpić sytuacja że np. 1 osoba z ONZ weźmie do niewoli 10 osobowy oddział bo nikt nie ma przepustki i nie można zastrzelić członka ONZ?
2) Przepustki są personalne czy na oddział?
PMC Wiskord
Obrazek
Offline
Awatar użytkownika

Bombiola

  • Posty: 38
  • Rejestracja: 14 października 2016, 11:12

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post26 września 2017, 7:50

Przenoszenie rannych: Czy można (jak np jest się pod ostrzałem) przeciągnąć rannego za nogę/rękę/oporządzenie w bezpieczne miejsce w celu leczenia, czy tylko "holowanie" na ramieniu?
Respawn: Po respie "...zameldować się w sztabie danej strony celem otrzymania rozkazu dalszych działań"- koniecznie? czy można po respie kontynuować misję?
Offline
Awatar użytkownika

Gumiś

  • Posty: 1501
  • Rejestracja: 10 listopada 2013, 0:10
  • Lokalizacja: Szczecin

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post26 września 2017, 7:57

Do Kaktusa:

Ad 1 - Do sił ONZ można strzelać. Podlegają ogólnym zasadom mechaniki. Miejsce ich respa będzie na terenie strefy granicznej, jak wspomniał Mivak. Jeśli dopuścicie do sytuacji, że jeden przedstawiciel ONZ zatrzyma 10 osób - no cóż, teoretycznie jest to możlwie.
Ad 2 - Przepustki są na okaziciela.

Do Bambioli:
Można przeciągnąć po glebie w razie konieczności. Holowanie na barkach stosuje się w przypadku kilku-kilkunastu metrów.
Jeśli wiesz, gdzie znajduje się Twój oddział możesz dołączyć bezpośrednio do nich. Meldunek do sztabu stosuje się, aby uniknąć bezcelowego włóczenia się po terenie gry.
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Offline
Awatar użytkownika

Hyde

  • Posty: 159
  • Rejestracja: 10 listopada 2013, 20:31

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post26 września 2017, 9:17

Bombiola pisze:Respawn: Po respie "...zameldować się w sztabie danej strony celem otrzymania rozkazu dalszych działań"- koniecznie? czy można po respie kontynuować misję?


Poprawiając Gumisia - bo chyba coś źle zapamiętał. Po respie zgłaszasz się do sztabu. Jak wyrażą zgodę - możesz wrócić do własnej grupy i kontynuować misję. Mogą też ze względów sobie znanych podjąć inną decyzję (np. wzmocnienie obrony bazy) i dołączenie do jednostki nastąpi później. Sztab i resp będzie tak ulokowany, że nie będzie dużego problemu by to zrealizować.

Można to potraktować tak, że ludzie schodzący z respa są uzupełnieniem strat i dowództwo dokonuje przydziału do jednostek i zadań. Dowództwo lepiej się będzie orientowało w aktualnej sytuacji i potrzebach. Zaufajcie im.
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Offline
Awatar użytkownika

Mivak

  • Posty: 1803
  • Rejestracja: 28 października 2013, 22:24

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post26 września 2017, 9:46

Aby wygrać dana strona musi uzbierać więcej punktów. Punktowane będą zadania które należy wykonać. Tak więc priorytetem jest poprawne wykonanie zadania, a nie strzelanie do wszystkich. Jak widzicie patrol przeciwnika to od Was zależy czy go unieszkodliwicie czy skupicie się na własnej misji. Patrol przeciwnika może akurat też wykonywać zadanie i jego wyeliminowanie jest uzasadnione to akurat oddziały ONZ tego nie robią. ONZ jest tylko po to by wam utrudniać. Ja bym w tym przypadku wolał go ominąć i nie ryzykować utratą własnych żołnierzy.
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Obrazek
http://www.bros.pl/
Offline
Awatar użytkownika

Piorun975

  • Posty: 1216
  • Rejestracja: 10 listopada 2013, 14:09

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post27 września 2017, 22:17

Obie strony konfliktu proszone o przygotowanie sobie aplikacji którą sugeruje mechanika gry :) możemy z tego korzystać.
Obrazek
Obrazek
Poprzednia

meble radomsko cena, meble radomsko opinie, meble radomsko producent, meble kuchenne radomsko ceny

Wróć do Scenariusze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość