Dzisiaj jest 16 listopada 2018, 2:05


HOT BORDER II - mechanika gry

Gry o określonym tle fabularnym.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Awatar użytkownika

Mivak

  • Posty: 1803
  • Rejestracja: 28 października 2013, 22:24

HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 22:25

MECHANIKA

Strony konfliktu:
1. W rozgrywce występują trzy strony konfliktu. Strony zwaśnione - Makaon i Serbron.
2. Siły rozjemcze - Organizatorzy.

Siły rozjemcze - ONZ:
1. W grze występuje strona neutralna - są oznaczeni niebieskimi kamizelkami lub niebieskim nakryciem głowy.
2. Siły rozjemcze mają prawo domagać się okazania przepustki. Jeżeli gracz nie będzie jej posiadał, może zostać zatrzymany w celu przesłuchania.
3. Siły rozjemcze są uzbrojone i mogą używać broni.
4. Trafienie żołnierza sił rozjemczych działa na zasadach mechaniki ogólnej (trafienie, leczenie, respawn).
5. Respawn sił rozjemczych na ich posterunku jest natychmiastowy.

Elementy fabularne
1. Niedozwolone jest zrywanie oznaczeń elementów i miejsc scenariusza chyba, że zostało to jasno określone w zadaniu.
2. Z danego miejsca wolno zabierać tylko te elementy fabularne, które są wyraźnie oznaczone dla danej strony (kolor taśmy lub opis), które zostały określone w zadaniu głównym lub w zadaniu dodatkowym. Niektóre zadania dodatkowe mogą być w mocy przez cały okres scenariusza.
3. Elementy fabularne znalezione, przejęte przez gracza uznaje się za definitywnie zdobyte, nawet jeśli gracz zostanie zabity przedmiot zostaje z nim i jest ostatecznie - po respawnie - dostarczany do miejsca docelowego.
4. Każda ze stron posiada od początku przyporządkowaną kopalnię, którą można przejąć, co skutkuje brakiem wydobycia. Kopalnie przejmuje się poprzez zmianę koloru flagi oraz zgłoszenie faktu do swojego dowódcy, który z kolei przekazuje informację do organizatora. Jest to konieczne do naliczenia dodatkowych punktów.

Zadania:
1. Dowódca każdej z drużyn otrzymuje mapę (z zaznaczonym punktem startu i respawn) oraz kopertę z rozkazami.
2. W trakcie gry organizatorzy mogą przekazać dowódcy grupy dalsze rozkazy i elementy fabularne.
3. Gracze zobligowani są do wykonywania rozkazów powierzonych im przez dowódcę.
4. Bazy są "atakowalne", lecz nie do zdobycia. Przebywanie we wrogiej bazie jest dozwolone do momentu wyeliminowania wrogiego dowódcy.
5. Zabicie dowódcy przeciwnej strony jest dodatkowo punktowane.
6. Zrealizowanie danego zadania należy zgłosić do swojego dowódcy, który z kolei zobligowany jest do przekazanie informacji organizatorowi, celem naliczenia punktów.

Trafienia, ranni:
1. Każdy gracz dostaje opatrunek osobisty, który musi zachować przez cały okres trwania scenariusza. Opatrunków osobistych nie wolno przejmować, oddawać, pożyczać.
2. Trafiony gracz może zostać uleczony przez dowolnego gracza opatrunkiem trafionego. Opatrunek musi zostać prawidłowo założony na dowolną część ciała.
3. Ranna osoba nie może strzelać, poruszać się, rozmawiać przez radio oraz komunikować się z innymi graczami. Może jedynie krzyrzeć "MEDYK!".
4. Ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (Ramię na barki i prowadzimy).
5. Nie można się samemu leczyć.
6. Gracz może być opatrzony własnym opatrunkiem tylko raz, kolejne trafienie oznacza udanie sę na respa. Na respie opatrunek należy przygotować do kolejnego użycia - zalecane jest ponowne zwinięcie ułatwiające ponowne użycie.
7. Gracz sam decyduje kiedy po trafieniu "umiera". Na respa można iść w dowolnym momencie od chwili trafienia.
8. Ranny może zostać dobity (należy go dotknąć i zadeklarować "dobijam"). Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
9. Friendly fire zabija!
10. Trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respa lub przybycia do bazy.

Respawny:
1. Respawny są ulokowane w wyznaczonych miejscach. Po wejściu do respa gracz czeka 10 minut, po czym wraca do gry, ma zameldować się w sztabie danej strony celem otrzymania rozkazu dalszych działań. Prosimy o przestrzegania czasu przebywania w respie. W przypadku stwierdzenia naruszenia czasu przebywania na respie, gracz może zostać wykluczony z dalszej rozgrywki.
2. Resp będzie wyraźnie oznaczony.
3. Nie strzelamy w najbliższym otoczeniu respa.

Przeszukiwanie:
1. Brak możliwości przeszukiwania innych graczy.

Jeńcy
1. Przetrzymywanie graczy w "niewoli" dozwolone jest tylko i wyłącznie dla sił rozjemczych i nie może trwać dłużej niż 10 minut.

Komunikacja i GPS
1. Wszelkie metody komunikacji są dozwolone: GSM, radio, gołębie pocztowe.
2. Użycie GPS jest dozwolone.
3. Zalecamy użycie programów do koordynowania działań, np. Airsoft Force Tracking.

Pirotechnika
1. Wszelka pirotechnika ZABRONIONA ze względu na nowy teren.

Pojazdy
1. Jedyny występujący w grze pojazd fabularny - BROSOWÓZ - nie może być przejęty lub unieszkodliwiony. Poruszający się samochód jest traktowany jako śmigłowiec i jego ostrzeliwanie podczas ruchu jest nieskuteczne.
2. Powyższy pojazd może zostać wykorzystywany do desantowania jednostek.
3. Po terenie gry mogą poruszać się inne pojazdy, np. motocykle terenowe, do których strzelanie jest całkowicie zabronione ze względów bezpieczeństwa! Pojazdy te bedą wykorzystywane tylko w celach organizacyjnych.

INNE:
1. Niehonorowe, nieuczciwe zagrywki należy zgłaszać organizatorom. Mogą one skutkować usunięciem gracza ze scenariusza.
2. W sprawach nie ujętych powyżej, zastosowanie ma regulamin forum TaktycznySzczecin.pl. Najważniejsze zasady spotkań TaktycznegoSzczecina:
- nie istnieje deklaracja strzału
- "silent kill" polega na poklepaniu przeciwnika. Zaleca się dodanie wyrażenia "zabijam" / "nie żyjesz"; maksymalnie jednocześnie można uśmiercić tak 2 osoby.
- zabronione jest strzelanie na murzyna
3. W razie wątpliwości wszelkie niejasności należy skonsultować z przedstawicielami ONZ lub kierować się zasadą co nie jest zabronione jest dozwolone.
4. Limity FPS - zgodnie z przyjętymi na forum TaktycznySzczecin.
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Obrazek
http://www.bros.pl/
Offline
Awatar użytkownika

Slayer

  • Posty: 443
  • Rejestracja: 17 lipca 2014, 17:46

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 22:36

Na szybko po obejrzeniu mapy pytania:
1. Gdzie jest sztab obydwu stron?
2. Gdzie parkingi ?
3. Obszar strefy taktycznej - czyli gdzie gramy.
Offline
Awatar użytkownika

Mivak

  • Posty: 1803
  • Rejestracja: 28 października 2013, 22:24

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 22:45

Ad. 1. Miejsca sztabu zostaną podane podczas rozgrywki, tak aby przeciwna strona nie wiedziała gdzie jest baza przeciwnika.
Ad. 2. Podamy później.
Ad. 3. Jest zaznaczone na mapie do pobrania. Będzie także na mapach taktycznych ;)

MAPA do pobrania:
https://www.dropbox.com/s/7d6mbkrc5bh3fvg/BF2017_mapa.pdf?dl=0
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Obrazek
http://www.bros.pl/
Offline
Awatar użytkownika

Slayer

  • Posty: 443
  • Rejestracja: 17 lipca 2014, 17:46

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 23:06

Czy obydwie strony będą oznaczone?
Offline
Awatar użytkownika

Mivak

  • Posty: 1803
  • Rejestracja: 28 października 2013, 22:24

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 23:12

Tak - będą.
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Obrazek
http://www.bros.pl/
Offline
Awatar użytkownika

Slayer

  • Posty: 443
  • Rejestracja: 17 lipca 2014, 17:46

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 23:14

CZy teren zawiera również CQB ?
Offline
Awatar użytkownika

Ajgorę

  • Posty: 457
  • Rejestracja: 02 czerwca 2016, 12:56

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 23:15

Ja tam budynków w strefie gry nie widzę
Offline
Awatar użytkownika

Mivak

  • Posty: 1803
  • Rejestracja: 28 października 2013, 22:24

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 23:20

Nie będzie CQB więc repliki o limicie 350fps nie będą potrzebne.
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Obrazek
http://www.bros.pl/
Offline
Awatar użytkownika

Slayer

  • Posty: 443
  • Rejestracja: 17 lipca 2014, 17:46

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 23:23

Czy szefowie grup otrzymali lokalizację sztabu?
Offline
Awatar użytkownika

Mivak

  • Posty: 1803
  • Rejestracja: 28 października 2013, 22:24

Re: HOT BORDER II - mechanika gry

Post25 września 2017, 23:33

Slayer pisze:Czy szefowie grup otrzymali lokalizację sztabu?


Informacja TOP SECRET
British Regiment of Szczecin (B.R.o.S.)
Obrazek
http://www.bros.pl/
Następna

meble radomsko cena, meble radomsko opinie, meble radomsko producent, meble kuchenne radomsko ceny

Wróć do Scenariusze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości