5 lipca 2015 - Projekt Testowy: System Medyczny - SFAT

Witam

W imieniu grupy Special Forces Airsoft Team chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Projekt Testowy: System Medyczny.



Zbiórka: Do godziny 09:30
Miejsce zbiórki: Mapka - Click [zielona strzałka]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy:Filmik - Click
Odprawa: 09:30 - 10:00
Rozpoczęcie: 10:00 - 10:30
Zakończanie: 16:00 - 16:30
Mapa terenu rozgrywki: Mapa terenu rozgrywki: Mapa – Projekt Testowy: System Medyczny [Wkrótce]

Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.

  • 350 fps - repliki do walki na bliskie odległości,
  • 450 fps - repliki karabinów maszynowych, karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych, shotgunów i innych,
  • 600 fps - repliki karabinów snajperskich,

Regulamin spotkań z limitem fps - Snajperzy

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.
Wartość błędu pomiaru: +/-10 fps według urządzenia pomiarowego organizatorów.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wpisowe za organizacje scenariusza:
10zł na miejscu 5 lipca 2015 roku

Limit miejsc: Bez limitu.

Pirotechnika: Zabroniona.

Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.

Regulamin spotkań z limitem fps - Osoby niepełnoletnie

Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i mapy oraz znajomość odczytywania współrzędnych w systemie UTM.



MECHANIKA



1. Oznaczenia.

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn.

• Respawn startowy - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.

Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.

• Respawn w terenie - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.

Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.



3. Elementy rozgrywki.

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.

• Opatrunki - Zastosowanie patrz: Medycy.

• Karty Rannego - Specjalne Karty Rannego tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni.



4. Specjaliści

• Medycy - Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.

Funkcja może zostać przekazana innemu osobie tylko w momencie kiedy nie mają kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.

• Ciężkozbrojni - Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy (dodatkowe oznaczenie na ramieniu na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.

Ciężkozbrojny posiadając Kartę Rannego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać OPATRUNKÓW. Nie może on też leczyć innych “zwyczajnych” uczestników, ani innych ciężkozbrojnych (może przekazać swoją Kartę Rannego). Ciężkozbrojny i tylko on może leczyć się przy pomocy Karty Rannego.

Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 4 Karty Rannego.

Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojnego odbywa się podczas Rejestracji wraz z prezentacją swojego ekwipunku [kamizelka i hełm]. TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNE LUB WAŻĄCE TYLE CO ORYGINAŁ elementy są uznawane.

Ostateczna decyzja czy zestaw kamizelka + hełm zostanie uznany zależy od organizatorów.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione.

Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.

W czasie gry można wejść na te kanały w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.



6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd).

Pierwsze trafienie może uleczyć inny gracz lub medyk.

Ranny gracz może zostać opatrzony swoim osobistym opatrunkiem. Opatrunek należy założyć na części ciała, w którą gracz został trafiony w miarę możliwości.
Po założeniu opatrunku gracz jest w pełni sprawny.


Drugie trafienie może uleczyć tylko medyk.

Medyk powinien założyć drugi opatrunek na trafioną część ciała w miarę możliwości.
Dodatkowo wydaje graczowi butelkę z wodą 0,3l, którą gracz ma za zadanie wypić.*
Po założeniu opatrunku i wypiciu wody gracz jest uznawany za zdrowego.

*Pustą butelkę należy wyrzucić do worka na respawnie.


Trzecie trafienie zabija gracza.


Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. (Osoba, ranna, może uznać się za martwą dopiero po 5 minutach od trafienia) Może wtedy udać się do respawnu. (Po upływie czasu, potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany w tym momencie wyrzucić przedmioty fabularne, w miejscu w którym leżał jako ranny)

Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją “przetransportować”. Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.

Osoba trafiona/martwa, nie może używać radia.


• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu “Dobijam”, osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.



Rozgrywka


\

  • Każda z grup zaczyna w punkcie startowym będącym jednocześnie niezdobywanym respawnem.
  • Zadanie główne będzie polegało na przejmowaniu kontroli nad 3 punktami w terenie.



    Pozdrawiam