17-19.10.2014 STALKER Zona Bałtyk II - "Niepamięć"

Umieszczono za zgodą administracji: SPOON, Herod

**ZONA BAŁTYK II

“NIEPAMIĘĆ”**

Ekipa Zona Bałtyk zaprasza na grę terenową LARP z el. airsoftu opartą na motywach gier z serii
Stalker i powieści “Piknik na skraju drogi” Arkadija i Borysa Strugackich.

Jest to druga oficjalna impreza tego typu organizowana przez Zonę Bałtyk na terenie Zachodniopomorskiego - po połączeniu sił z organizatorami Stalker Silesia, a także ekipą odpowiedzialną za STALKER Nysa A.D 2014 “Lądowanie” chcemy zapewnić wam rozgrywkę na co najmniej Śląsko-Opolskim poziomie. Impreza jako wydarzenie cykliczne, opiera się na wydarzeniach z pierwszej edycji, czyli Zony Bałtyk - “Prolog”.

  1. Impreza


    INFORMACJE PODSTAWOWE:

Strona WWW: http://baltyk.stalker.info.pl/
Miejsce: 40 ORP Kołczewo
Wskazówki dojazdu:

Termin: 17-19 października 2014

Rejestracja: http://baltyk.stalker.info.pl/

Zasady Rejestracji: http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=

Aktualizowana lista graczy:
http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=122

Limit miejsc: 70 osób

Składka: 40 zł
Zniżki:

  • przedstawicielki płci pięknej: -5 zł
  • wpłata tydzień po rejestracji -5zł
    (Zniżki łączą się ze sobą)

Co ze zniżką dla mutków?
Mutanci wpłacają składkę przy rejestracji jak pozostali gracze, z tym że aby otrzymać zwrot składki (czyli 100% zniżki) muszą pojawić się na imprezie i zgłosić ten fakt podczas rejestracji. W innym wypadku pieniądze trafiają do puli imprezowych funduszy.

Wiek uczestników: 18 lat (ukończone)

Regulamin: http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=114

Wymagania stylizacyjne: http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=121

Fabuła: http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=117

Impreza na WMASG: WMASG - Airsoft & Guns

Kontakt z Orgami:

Ruda: 726-902-264
Husar: 725-871-542
lub:
E-mail: zonabaltyk@gmail.com
FB: Stalker - Zona Bałtyk

  1. Harmonogram

17 października (piątek)

do 19:00 - przygotowywanie terenu rozgrywki. Zapraszamy chętnych do kopania, budowania i rozstawiania stylizacji. Za pomoc, przewidziane jest małe co nieco

19:00 - początek integracji uczestników imprezy, beforeparty z ogniskiem (wyżywienie & dodatki na własną rękę) Możliwość noclegu na terenie gry (potrzebne własne namioty, karimaty, śpiwory, ciepła odzież).


18 października (sobota)

~9:00 - akredytacja graczy w kolejności: Wojsko → Mutanci → Frakcje → Samotnicy. Po rejestracji każdej z grup - odprawa frakcyjna. Po odprawie możliwość natychmiastowego wyjścia w teren danej frakcji i rozpoczęcia przez nią gry.

~10:30 - obowiązkowa odprawa samotników przed Barem. Oficjalny start imprezy dla wszystkich akredytowanych graczy.


19 października (niedziela)


~01:00 - zakończenie działań NPC. Koniec oficjalnej części LARP-a.

~02:00 - podsumowanie imprezy przed Barem. Podziękowania, nagrody itp.

~10.00 - Rozpoczęcie sprzątania terenu rozgrywki, wyjazd graczy i zamknięcie terenu.